Reisverslagen

Casares 2012

Logo van Nijmeegse vierdaagse

Hoeve Krekelberg

De vakantie 2014 ging dit jaar naar Zuid Limburg. We zaten 2 weken op de natuurcamping Hoeve Krekelberg in Schinnen. De camping was een soort terras camping en wij hebben de tent op een mooi plekje gezet. Het veldje voor ons had genoeg speelplezier met onder andere drie zandbakken en schommels. We hebben verschillende dagtochtjes gemaakt. We zijn naar Maastricht geweest, met de stoomtrein naar Valkenburg, Drielanden punt in Vaals, recreatie bos Steinerbos en nog veel meer. Met soms een heftig regenbui en af en toe tropische temperaturen hebben we genoten van de vakantie.

Nijmegen en omstreken

2013 was onze eerste vakantie samen met Floortje. We hebben het dichtbij gehouden en zijn tercht gekomen in de omgeving van Nijmegen. We zaten op de natuurcamping in Beers op Landgoed "De barendonck". De eerste week was tijdens de Nijmeegse 4Daagse, waar we alle dagen langs de kant van de weg stonden als onderdeel van de verzorging van onze eigen lopers en de tweede week hebben we lekker genoten van de omgeving met z'n drietjes..

Logo van Costa del Sol

Costa del Sol

2012 was onze vakantie bestemming Zuid Spanje, Andalusie, Costa del Sol. We hebben de warmere oorden opgezocht en warm was het. We zitten in Casares, ongeveer 12km land inwaarts ten opzichte van de kust.

Logo van zwartewoud

Zwarte Woud

Deze vakantie in 2011, ga ik samen met Marieke op vakantie naar het Zwarte Woud. We zitten in het vakantie park ten noorden van het gebied. De wandelschoenen en fietsen gaan mee om op deze manier de omgeving te verkennen. Ook zullen we verschillende tripjes verderop gaan maken. Het wordt een afwisselende vakantie. Hopen dat het weer een beetje mee werkt, want dat is nu niet geweldig.

Vlag van Chili

Patagonie

Ik ga 2010 afsluiten met een mooie reis naar Patagonie. Dit is het zuidelijk gebied van Chili en Argentinie. Samen met Yvonne, Lisette en Michiel gaan we met Boabab nieuwe landen ontdekken en nieuwe uitdagingen aangaan. We beginnen in Santiago en eindigen 28 dagen later in Beunos Aires.

SkiVakantie Valthorens

Val Thorens

Samen met Marco en Stanley gaan we in 2010 naar Val Thorens voor een week skieen. Dit jaar hebben we naast lekker kunnen skieen ook genoten van het Apres-skieen en eten in een 1 ster Michelin Restaurant L'Oxalys.

Thailand

Samen met Wendy en Stanley zijn we in 2009 naar Thailand geweest voor vier week tropische vakantie. Het was geweldig. De drukte van Bangkok, het gemoedelijke van Chang Mai en de mooie eilanden van Kho Phi Phi.

SkiVakantie La Roussuire

La Toussuire

Samen met Adriana, Stanley en Wendy gaan we in 2008 naar La Toussuire voor een week skieen. Benieuwd of de ski ervaring van vorig jaar is blijven hangen of dat ik weer van vooraf aan kan beginnen.

Vakantie Peru

Peru

In 2007 waren de vakantie plannen groots. Samen met een vriendin, Wendy en haar moeder zijn we 3 weken op vakantie geweest naar Peru. Met deze website probeerde ik iets over het land Peru leren en ook heb ik de voorbereiding van deze vakantie bijgehouden. Tijdens de vakantie heb ik een dagboek bijgehouden en samen met de gemaakte foto's geeft het een goed beeld van wat ik daar heb beleeft.

SkiVakantie La Plagne

Belle Plagne

Samen met Adriana, Lisette, Stanley en Wendy zijn we in 2007 naar Belle Plagne geweest voor een week skieen. Tijdens deze tweede skivakantie heb ik het plezier in het skieen gevonden en het was dan ook een heerlijke skivakantie.

logo bayerische wald

Neukirchen

in 2005 ben ik samen met Bram op vakantie geweest naar Duitsland, naar Neukirchen beim Heiligen Blutt. Waar dat ligt: in het Bayerischer Wald om precies te zijn. Dat ligt in het Zuid-oosten van Duitsland tegen de Tjechische grens aan.

logo Limburg

Epen

De Nijmeegse 4daagse 2004 zit er op. De week erop gaan Adriana en ik nog even bijkomen in Zuid Limburg. Hiervoor zijn we op de Camping 't Zinkviooltje uit gekomen bij Epen. De camping ligt aan de Geul, het snelst stromende rivier van Nederland.

logo texel

Texel

Samen met twee vrienden (Bram en Wilbert) waren we bezig een vakantie in 2003 te boeken, alleen moest iedereen nog vrij hebben, maar helaas kon Bram geen vrij krijgen.
Toen eens navraag gedaan bij vrienden/collega's, Adriana en Stanley. Ik vroeg of zij er wat voor voelden om samen met Wilbert en mij op vakantie te gaan. Dat was geen probleem, zij hadden al plannen gemaakt om 10 dagen naar Texel te gaan. Nou, dan met z'n vieren naar Texel.

logo Les Menuires

Les Menuires

2003 was het jaar dat ik de eerste keer op skivakantie ging. Samen met nog 9 anderen zijn we afgereden naar Les Menuires dat ligt in het skigebied Les 3 Vallées. Ik was wel benieuwd of ik ook met het ski virus besmet zou raken, maar na afloop van deze ski week was ik daar nog niet zo zeker van.